دست وپاتونو جمع کنین...
دفترخاطرات دخترانه دانشجویان دانشکده علوم قرآن بندرعباس
امام علی علیه السلام : دو گرسنه اند که سیر نمی شوند :جوینده ی دانش و جوینده دنیا.حکمت457
سه شنبه 13 فروردين 1392برچسب:, :: 18:34 ::  نويسنده : ب از مطهّر

سلام به همگی خوبین ؟امروز خوشگذشت ؟وقتتون بخیر

تو این تعطیلات همه کار کردم به جز درس خوندن هرکی هم از بچه های خوابگاه احوال منو میگیره می پرسه درس خوندی ؟ من نخوام درس بخونم باید کی رو ببینم .ادبیات عرب رو با چه جان کندنی تموم کردم به آبجیام میگم 10 تا درس دیگه دارم میخندن کتابمو نشونشون دادم آبجی میگه من اصلا رشته تو رو انتخاب نمیکنم سخته (منم بهش گفتم رات نمیدن)

چمدون بزرگمو نیمه خالی آوردم توش چیزی بزارم بیارم خوابگاه حالا که وسایلمو جمع کردم میبینم یک ساکم اضافه شده که همش خوردنی و تموم شدنی هستفردا انشاله بلیط برا شیراز دارم و بعد از دوروز شیرازگردی با رستم عازم خوابگاه میشویم .نی نی ومادرجونم قراره طوری حرکت کنن که عصرجمعه برسن.و اسکاجم که معلوم نیس کی بیاد از شکر هم خبری ندارم. این از اتاق مطهر.بقیه هم جمعه و شنبه میان. چقدردلم برا دریا تنگ شده . راستی من الام عزا گرفتم که از این به بعد بعد نماز صبح دیگه نمیشه خوابیدیادش بخیر قبل عید بعد نماز یه خوابی میکردیم،بعدمیرفتیم دانشکده .

بهرحال دوستان هرچه میتوانید از آجیل های باقی مانده عید از شیرینی های محلی استانتون و خوراکی های خوشمزه تان همراه خود بیاورید هرکس دست خالی بیاد



نظرات شما عزیزان:

دهیر
ساعت10:25---27 خرداد 1392
سلام دوست خوبم وبلاگت عالیه پاسخ سلام الهی ... قربونت دلم برات تنگیده ... منزل نو مبارک ...

پیچک عشق
ساعت22:22---13 فروردين 1392
با تو از خاطره ها سرشارم.



با تو تا آخر شب بیدارم .



عشق من دست تو یعنی خورشید.



گرمی دست تو را کم دارم . . .

-----------------



شراب شیراز
ساعت22:22---13 فروردين 1392
با تو از خاطره ها سرشارم.

با تو تا آخر شب بیدارم .

عشق من دست تو یعنی خورشید.

گرمی دست تو را کم دارم . . .
-----------------


شراب شیراز
ساعت22:21---13 فروردين 1392
خُدايا مَن مــــــــ ـــــــيدانَم


تُو هـَــ ــم ميدانــي


کـه شُدَنــ ـــ ـــ ـــي نيست


حَتـي اَگر مُعجِزه کُنــ ـــــــی


باز هَم...


او يِک آرِزوي ِمَحـــ ـــ ــــ ـــــال اَست


نازنینی از دیار حافظ
ساعت22:19---13 فروردين 1392
زن ... گـاهـی سـعــی مـی کـنـد ...



مـردانـه بـازی کـنـد ، مـردانه کـار کـنـد ،



مـردانـه قـدم بـردارد ، مـردانـه فـکـر کـنـد ،



مـردانـه قـول دهــد ...



امـا هـر کـاری هـم کـه کـنـد ...



زن اســت !! احـسـاس دارد !! لـطـیف اسـت



یـک جـا عـقـب مـی نـشـیـنـد و مـحـبـت تـو را مـی خـواهـد



زن اسـت دیـگــر ... !


mahit
ساعت21:21---13 فروردين 1392
سلام بر همگی

دوست گلم وبلاگت قشنگه معلومه سرت شلوغه وقت برا گذاشتن مطلب کم داری

عضه نخور مثل خودمی.

ممنون از اینکه به وب من سر زدیپاسخ:سلام خواهش می شود باز هم بیاید و نظر بدید


sadaf
ساعت21:13---13 فروردين 1392
سلام سال نو شمام مبارک بازم بیاین وبم منتظر حضور گرمتون هستم مرسی پاسخ:سلام ممنون خواهش انشالله سال خوبی داشته باشید

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

یا حق . علی علیه السلام : دانش میراثی ارزشمند است . آداب نیکو زیورهای همیشه تازه ، و اندیشه (درهرکاری) آینه ای صاف و روشن است (که صواب وخطا را می نمایاند). 23 بهمن 91 روز دوشنبه ساعت 9 آغاز روزای قشنگ وبه یاد موندنی دوران دانشجویی ما بود . و ما جدی جدی شدیم دانشجوی علوم قرآن ... بیست و اندی دختر و تقریبا همین حدود پسر . از ما دخترا چندتا درجا زدن تا بشیم 20 تا که جز یکی بقیه خوابگاهی بودن . مشکلات و دردسرای بامزه ای داشتیم و انشالله روزای خوب و زیبا با رنگ خدایی بشتری در آینده خواهیم داشت. اگر سوالی درباره رشته ما هست با کمال میل جواب میدیم . اومدی سرزدی کامنتی ، سلامی ،علیکی ، لنگه کفشی چیزی یادگاری بذار .
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دفترخاطرات دخترانه دانشجویان دانشگاه علوم قرآن بندرعباس و آدرس c.q.bandar91.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1